22.2.15

Ibland är reparerat bättre än nytt

Nu blev jag visst lite väl ivrig att prova nyare inköp: mönstret på pappret syns inte pga att jag använde distress ink, jag trodde att det skulle synas igenom, och spetsen färgade jag också i ett försök att få den att skifta i rosa. Så är jag är lite osäker på om det var lyckat att med liquid pearls sas färga klänningen. Men visst är det kul att pröva nya saker :)

Jag deltar i: Kort o Mania (Bingo: Blonder - Perler - Doilies), Dies R Us (Flourishes),  Fab'n'Funky (Ribbon & Lace), Crafty Catz (For a Special Lady) och Simon Says Wednesday (Add a little Texture - both the ribbon and lace as well as the dress is "colored" with liquid pearls).

7 kommentarer:

  1. Beautiful card...Great image and sentiment...pretty lace and ribbon just right for our challenge at Fun and Funky...Julieannex

    SvaraRadera
  2. Beautiful card! Love the sweet image and sentiment!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    SvaraRadera
  3. Morning sweetie, this is simply stunning, :0)) Thank you for joining us at Simon Says Challenge this time hugs Pops x

    SvaraRadera
  4. Pretty card, thank you for joining us at "Dies R Us" for our "flourishes" challenge!
    Diane DRU DT

    SvaraRadera
  5. Så flott kort.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvaraRadera
  6. Beautiful card!
    Thank you for joning ug at Kort'O Mania.
    Elisabeth

    SvaraRadera